Uncategorized

Vetebesimi ynë , si ta ndërtojmë?

Vetëbesimi ynë na shoqëron gjatë gjithë jetës sonë. Duke u kritikuar vazhdimisht nga familja, miqtë dhe shoqëria në përgjithësi, ndikon që ne të zhvishemi ngadalë nga ndjenjat tona të vetëvlerësimit. Përmirësimi i vetëbesimit tuaj është një hap i parë drejt gjetjes së lumturisë dhe një jete më të mirë.

1. Listoni atributet tuaja pozitive.

Përqendrohuni në gjërat që ju pëlqeni te vetja juaj, dëgjoni në zërin tuaj të brendshëm. Përgëzoni veten për arritjet tuaja pa i kualifikuar. Njerëzit me vetëbesim më të lartë janë në gjendje të pranojnë se kanë atribute pozitive, edhe nëse nuk janë të përsosur. Lëreni listën tuaj në një vend të dukshëm dhe shikojeni çdo ditë.

2. Pranojeni se nuk mund të jeni të përsosur.

Mos harroni se ju, si të gjithë, jeni njerëzorë. Ju nuk duhet të jeni të përkryer për të pasur vetëvlerësim të lartë. Nëse mund ta pranoni veten siç jeni, edhe nëse jeni duke u përpjekur do të keni vetëbesim më të lartë. Për shembull, nëse e keni humbur durimin dhe i keni bërtitur fëmijës tuaj në park, mund t’i thoni vetes: “Unë nuk jam i përsosur dhe unë do të punoj në mbajtjen e emocioneve të mia nën kontroll. Unë do të kërkoj falje dhe do t’i shpjegoj atij pse u bëra i mërzitur. 

3. Hetoni burimin e mosbesimit në veten tuaj.

Askush nuk ka vetëbesim të ulët nga lindja; ai përgjithësisht e ndërton nga fëmijëria për shkak të nevojave që nuk janë përmbushur, reagimeve negative nga të tjerët, ose për shkak të një ngjarjeje të madhe negative të jetës. Njohja e burimit të problemeve të vetëvlerësimit mund t’ju ndihmojë t’i kapërceni ato.Për shembull, nëse negativiteti juaj ka të bëjë me peshën ose pamjen tuaj, përpiquni të mbani mend kur keni filluar së pari të ndjeheni pakëndshëm me peshën tuaj; a ishte kjo për shkak të një komenti apo grupi komentesh të veçantë? A kane rendesi keto burime negative dhe per me teper a do ti lejoni ju ato te udheheqin jeten tuaj?

4. Vendosni një qëllim për të përmirësuar vetëbesimin tuaj.

Çelësi për zhvillimin e vetëvlerësimit është ta ktheni zërin tuaj të brendshëm nga një zë negativ dhe kritik në një zë pozitiv, inkurajues. Në fund të fundit, ju do të duhet të vendosni për mënyrën se si mendoni për veten tuaj. Vendosja e një qëllimi fillestar për të qenë më pozitiv për veten do t’ju vë në rrugën drejt një vetëbesimi më të madh. Për shembull, qëllimi juaj mund të jetë “Unë do të jem më pozitiv për veten time dhe të flas me veten time si një mik më tepër se një armik”.

5. Rrethoni veten me njerëz pozitivë.

Nëse ka ndikime negative në jetën tuaj që ju bëjnë të ndiheni keq për veten, përpiquni të minimizoni ose eliminoni kohën që kaloni me ta. Përfshini në jetën tuaj, në vend të kësaj, njerëz që janë pozitivë dhe mbështesin vetë-mendimet tuaja pozitive.

6. Ushtrohuni më shumë.

Edhe nëse shkoni në palestër nuk është një opsion. Një shëtitje e shpejtë është gjithçka që ju nevojitet për të lëvizur më shumë dhe për të përmirësuar shëndetin tuaj. Nje ushtrim i vogël mund t’ju japë më shumë energji, t’ju bëjë të ndiheni më mirë dhe të ndihmoni në rritjen e sistemit imunitar. Shumë njerëz mendojnë se ecja jashtë është freskuese dhe restauruese, veçanërisht nëse ata shpenzojnë shumicën e kohës duke punuar në ambiente të mbyllura. Edhe një stërvitje 10-minutëshe një herë ose dy herë në ditë ofron përfitime për shëndetin tuaj.

7. Njihni standardet e paarritshme.

Përsosmëria është subjektive dhe shpesh e vetë-imponuar. Është në rregull të mbani veten në standarde më të larta, por shpesh, këto standarde janë ideale sepse jeta nuk gjithmonë shkon siç është planifikuar.

Përshtati: Hygerta Shehu